Proč se mi znovu strhla vratná záloha za termobox?

Proč se mi znovu strhla vratná záloha za termobox?

Otázka: Při výdeji termoboxu jsem zaplatil(a) vratnou zálohu za termobox ve výši 1.000 Kč. Ve stejném týdnu se mi záloha strhla ještě jednou v aplikaci BOLT COURIER. Proč mi byla vratná záloha za termobox znovu stržena?

Odpověď: Systém BOLT FOOD nedokáže rozlišit mezi kurýrem s vlastním živnostenským oprávněním (vratná záloha se strhává z prvního výdělku) a flotilovým kurýrem (vratná záloha se platí při převzetí termoboxu). Z tohoto důvodu systém BOLT FOOD každý pátek odpoledne strhne zálohu všem kurýrům bez rozdílu. Náš flotilový systém opakované stržení vratné zálohy automaticky každému kurýrovi kompenzuje.

Příklad: Kurýrovi se zobrazuje počáteční zůstatek -1.000 CZK do té doby, dokud jeho celkový výdělek není větší než 1.000 CZK. V tomto období bude kurýrovi ve výplatním termínu vyplacen zůstatek o 1.000 CZK vyšší (příklad: v aplikaci se kurýrovi zobrazuje zůstatek -360 CZK, vyplaceno mu bude 640 CZK).