Refundace za zpožděný výdej objednávky

Refundace za zpožděný výdej objednávky

Pokud má restaurace nebo jiná prodejna problém s dodržením stanoveného termínu na výdej objednávky (časomíra ve Vaší aplikaci ukazuje zápornou hodnotu) a vy čekáte na výdej objednávky 15 minut přes stanovený limit, tak pošlete screenshot obrazovky aplikace, na kterém je toto zpoždění viditelné, na podporu BOLT FOOD nebo k nám na flotilový e-mail a následně bude na Váš účet připsáno 25 Kč (za každých 15 minut čekání – tj. čekáte 30 minut – dostanete 2x 25 Kč refundaci) za každé takové pochybení při zpožděném výdeji objednávky.

Podmínky pro vyplacení refundace:

  • Kurýr nesmí zapomenout při příjezdu k restauraci avizovat v aplikaci svůj příjezd – podpora BOLTu zohledňuje zpoždění výdeje objednávky až po avizování příjezdu kurýra.
  • Zaslání screenshotu obrazovky aplikace, na kterém je toto zpoždění viditelné, na podporu BOLTU nebo k nám na flotilový e-mail (refundaci poté s podporou BOLTu řešíme my.
  • Refundace se vyplácí na konci týdne formou navýšení zůstatku na Vašem účtu.

E-mailová adresa podpory BOLTu je cz-food@bolt.eu

Komentáře jsou uzavřeny.