Refundace za zpožděný výdej objednávky
Pokud má restaurace nebo jiná prodejna problém s dodržením stanoveného termínu na výdej objednávky (časomíra ve Vaší aplikaci ukazuje zápornou hodnotu) a vy čekáte na výdej objednávky 15 minut přes stanovený limit, tak pošlete screenshot obrazovky aplikace, na kterém je toto zpoždění viditelné, na podporu BOLT FOOD nebo k nám na flotilový e-mail a následně bude na Váš účet připsáno 25 Kč (za každých 15 minut čekání – tj. čekáte 30 minut – dostanete 2x 25 Kč refundaci) za každé takové pochybení při zpožděném výdeji objednávky.
Podmínky pro vyplacení refundace:
- Kurýr nesmí zapomenout při příjezdu k restauraci avizovat v aplikaci svůj příjezd – podpora BOLTu zohledňuje zpoždění výdeje objednávky až po avizování příjezdu kurýra.
- Zaslání screenshotu obrazovky aplikace, na kterém je toto zpoždění viditelné, na podporu BOLTU nebo k nám na flotilový e-mail (refundaci poté s podporou BOLTu řešíme my.
- Refundace se vyplácí na konci týdne formou navýšení zůstatku na Vašem účtu.
E-mailová adresa podpory BOLTu je cz-food@bolt.eu
4 thoughts on “Refundace za zpožděný výdej objednávky”
Od dnešního dne není možné žádat o refundaci prostřednictvím flotily.
Přikládám vyjádření podpory BOLTU:
Bohužel není možné kurýry kompenzovat přes flotilový email a je potřeba, aby nám každý kurýr napsal sám. Díky komunikaci přímo s kurýry jsme schopni požadavky zpracovat mnohem rychleji a ověřit si, že byli skutečně kompenzováni.
Kurýr nám může napsat ihned po dokončení objednávky ohledně čekání v restauraci skrze aplikaci. V hlavním menu je sekce Nápověda, kde jsou i intuitivní články s tím, jak řešit konkrétní situace a zde má kurýr možnost nám sám napsat. Stačí zaslat referenční číslo objednávky ve tvaru #XXXXX a zmínit, že šlo o čekání v restauraci.
Děkujeme za Vaše pochopení a věříme, že tento standardní postup nebude pro kurýry problémem.
Během prvních 24 hodin od zveřejnění tohoto příspěvku bylo úspěšně vyřízeno 12 refundací.
Je jednodušší poslat žádost na refundaci na náš flotilový e-mail (info@fooddeliverypartners.cz), protože podpora BOLTu vyřizuje flotilové záležitosti přednostně a ve většině případů kladně. 🙂
Tak neuběhlo ani 30 minut od přidání příspěvku a máme tady první proplacenou refundaci ve výši 75 Kč za 45 minutové zpoždění vydání objednávky . 😉