Refundace za zpožděný výdej objednávky

Refundace za zpožděný výdej objednávky

Pokud má restaurace nebo jiná prodejna problém s dodržením stanoveného termínu na výdej objednávky (časomíra ve Vaší aplikaci ukazuje zápornou hodnotu) a vy čekáte na výdej objednávky 15 minut přes stanovený limit, tak pošlete screenshot obrazovky aplikace, na kterém je toto zpoždění viditelné, na podporu BOLT FOOD nebo k nám na flotilový e-mail a následně bude na Váš účet připsáno 25 Kč (za každých 15 minut čekání – tj. čekáte 30 minut – dostanete 2x 25 Kč refundaci) za každé takové pochybení při zpožděném výdeji objednávky.

Podmínky pro vyplacení refundace:

  • Kurýr nesmí zapomenout při příjezdu k restauraci avizovat v aplikaci svůj příjezd – podpora BOLTu zohledňuje zpoždění výdeje objednávky až po avizování příjezdu kurýra.
  • Zaslání screenshotu obrazovky aplikace, na kterém je toto zpoždění viditelné, na podporu BOLTU nebo k nám na flotilový e-mail (refundaci poté s podporou BOLTu řešíme my.
  • Refundace se vyplácí na konci týdne formou navýšení zůstatku na Vašem účtu.

E-mailová adresa podpory BOLTu je cz-food@bolt.eu

4 thoughts on “Refundace za zpožděný výdej objednávky

  1. Od dnešního dne není možné žádat o refundaci prostřednictvím flotily.

    Přikládám vyjádření podpory BOLTU:

    Bohužel není možné kurýry kompenzovat přes flotilový email a je potřeba, aby nám každý kurýr napsal sám. Díky komunikaci přímo s kurýry jsme schopni požadavky zpracovat mnohem rychleji a ověřit si, že byli skutečně kompenzováni.

    Kurýr nám může napsat ihned po dokončení objednávky ohledně čekání v restauraci skrze aplikaci. V hlavním menu je sekce Nápověda, kde jsou i intuitivní články s tím, jak řešit konkrétní situace a zde má kurýr možnost nám sám napsat. Stačí zaslat referenční číslo objednávky ve tvaru #XXXXX a zmínit, že šlo o čekání v restauraci.

    Děkujeme za Vaše pochopení a věříme, že tento standardní postup nebude pro kurýry problémem.

  2. Je jednodušší poslat žádost na refundaci na náš flotilový e-mail (info@fooddeliverypartners.cz), protože podpora BOLTu vyřizuje flotilové záležitosti přednostně a ve většině případů kladně. 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.