Nemám výdělek na běžném účtu

Nemám výdělek na běžném účtu

O vyplacení výdělku je kurýr informován prostřednictvím SMS zprávy: “Výdělek BOLT FOOD za xx. týden byl odeslán na Váš bankovní účet.”

SMS zpráva informuje kurýra o tom, že platba výdělku BOLT FOOD za xx. týden byla odeslána z flotilového bankovního účtu.

Následně záleží pouze na cílové bance (bance u které má kurýr vedený bankovní účet), kdy připíše platbu na bankovní účet kurýra. Ze zákona je lhůta stanovena na jeden pracovní den. Ve většině případů (kromě bank, které nejsou zapojeny do systému okamžitých plateb) trvá připsání platby na bankovní účet kurýra v řádu minut až hodin.

Flotila není v žádném případě schopna ovlivnit den ani čas, kdy bude platba připsána na bankovní účet kurýra.

Pokud nebude platba připsána na bankovní účet kurýra do 24 hodin, může flotila na vyžádání vystavit pro kurýra písemné potvrzení z banky (u které má flotila vedený bankovní účet) o provedení platby pro následnou reklamaci.

Výdělek za doručování objednávek na platformě BOLT FOOD za předchozí pracovní týden (od pondělí do neděle) je vyplácen z flotilového bankovního účtu každé následující úterý v brzkých ranních hodinách (pokud v pondělí nebo v úterý není statní svátek a banky jsou v provozu).